موهای بلند، قصر کوتاه

هرکس تو مشتش یه ستاره داره برای روشن‌تر کردنِ جهان

موهای بلند، قصر کوتاه

هرکس تو مشتش یه ستاره داره برای روشن‌تر کردنِ جهان

هشتگ زندگی دانشجویی

يكشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۰۷:۳۸ ب.ظ

رشته‌م به اوج جذابیتش رسیده؛ از این نظر که به اندازه‌ی دو سال اول درس‌های متفرقه و پایه، و به اندازه‌ی سال آخر درس‌های تقریبا کم‌اهمیت صرفا برای تکمیل واحد نداره. آرایش ترمیِ ترم ۵ تو اوج تخصصی بودنشه و درس‌های این ترمم رو خیلی دوست دارم‌. حتی فکر کنم می‌دونم چه گرایشی رو برای ارشد می‌خوام انتخاب کنم؛ خیلی هیجان زده‌م بخاطرش‌! رفرنس اصلی رو سفارش دادم و رسیده خونه، هنوز ندیدمش اما هزار بار فهرستش رو توی گوشیم زیر و رو کردم و حسرت ورق زدنِ مبحث به مبحثش داره دیوونم میکنه. دلم برای خونه و کوهستان و دره‌های سبزش تنگ شده اما دوست دارم جرعه‌جرعه‌ی زندگی اینجا رو با لذت بنوشم؛ این شهر شلوغ و پر از حس زندگی که شباهتی به شهر کوچیک محل زندگیم نداره. من حتی اتوبوس‌سواری های طولانیِ این روزها رو هم دوست دارم. میدونی، کلیاتِ این روزهایی که دارم زندگیشون میکنم، همون رویاهای سال کنکورمه. پاییز و سرما و مچاله شدن توی لباس‌های چارخونه‌ی پاییزی، دیدن خشم اعتراضات از نزدیک و حرف‌های سیاسی بین بچه‌ها، چمن‌های خیس و  سایه‌‌ی کاج‌های پشت دانشکده اقتصاد ، ساندویچ کلاب‌های تعاونی و کافی‌بار‌های آب‌شکری دانشکده‌ها، ماجراهای عاطفی و سوژه‌ی های خنده، روپوش سفید و اساتید دوست‌داشتنی.. میدونم یه روز دلتنگ عصری مثل امروز میشم که با یکی از هم‌دانشگاهی‌هام که حتی اسمش رو هم نمی‌دونم، بدو بدو دنبال اتوبوس دویدیم و سرخوشیِ ناشی از استرس و خنده‌هامون هنوز باهامه. 

۰۱/۰۸/۱۵
نسیم ~

نظرات  (۳)

۱۵ آبان ۰۱ ، ۲۰:۳۹ 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪

کنجکاو شدم رشتت چیه

پاسخ:
از جزئیات صحبت نمیکنم توی وبلاگم، ببخشید جواب نمیدم :)♡
۱۵ آبان ۰۱ ، ۲۳:۱۴ 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪

هرطور راحتی :)

این روزا خیلی حرفم نمیاد کامنت بذارم ولی اگه دکمه لایک و دیس‌لایک پست هات فعال بود من از بالا تا پایین همه رو لایک میکردم، خب؟:)))

پاسخ:
قربون تو آخه، نیت مهمه، همینجوری هم قبولت داریم :))